×
MotherClub.cz

Jak úspěšně prodat oblečení po dětech a jiné věci? Jde to rychle a efektivně!

Jak prodat oblečení po dětech

Využívat věci takzvaně z druhé ruky, není žádná ostuda. Oblečení po dětech a další předměty vůbec nemusí být ve špatném stavu a ještě dlouho mohou skvěle plnit svou funkci. Nepoužívané věci se dají prodat přes internet, když je dobře nabídnete.


Prodat přes internet se dá prakticky cokoliv. Rozhoduje ta správná nabídka. Ať už máte oblečení po dětech, hračky, elektroniku, ale i nábytek nebo třeba spotřebiče. Když se do tohoto obchodu vrhnete, měli byste se na to pořádně připravit.

Dokumentace je základ

Fotografie prodává. Když předmět zajímavě vyfotíte, aby byl dobře vidět a navíc, aby se na fotografii hezky vyjímal, získá na ceně.

Dobře vyfocený předmět se postará o spoustu zbytečných otázek. Vyplatí se věc vyfotit z různých úhlů. Budoucí kupující potřebuje dobře vidět, co kupuje. Pozná z toho stav věci. V případě oblečení můžete vyfotit i štítek. Jestliže se jedná o spotřebič, bude se hodit i záruční list a návod k použití.

Určitě není dobré zakrývat nevýhody, vady, protože by mohly být později příčinou problémů a dohadů s kupujícím.
Pokud se jedná o oblečení, je vhodné, když bude vidět na osobě, aby si kupující udělal představu. Dobré je i uvést výšku osoby.

Oblečení, které poroste s vaším dítětem. Je praktické a ušetříte!

Vhodná cena

Po fotografii produktu je cena nejspíš dalším určujícím hlediskem pro důvod ke koupi. Jestliže správně cenu nastavíte, dobře podpoří příslušný předmět.

Jak stanovit vhodnou cenu? Nejdůležitější je vědět, jestli se jedná o často prodávanou věc, pak byste měli být s výší ceny opatrní, nebo jestli je to zřídka nabízeno, pak se dá jít výše.

Obecně by měl stát přeprodávaný produkt méně než v obchodě.

Když zjistíte, že na uvedenou cenu nejsou zájemci, bude třeba jít s částkou dolů.

Můžete využít také následujícího triku. Nasadíte vyšší cenu a uvedete, že jste ochotni vyjednávat. Uvidíte, kam se vše posune.

Důkladný popis prodávané věci

Důkladný a správný popis má také velkou váhu. Neměly by v něm chybět popisy stavu, vlastností, rozměry. Nerozepisujte se, vhodnější jsou stručné a informativní popisky.

Titulky by měly být chytlavé. Uvádí se, že krátký a světlý nadpis přiláká více kupujících.

Důležité je i členění jako jsou odstavce, odrážky.

Chybět by měly osobní informace o důvodu prodeje.

Zařaďte produkt do různých kategorií, aby vzrostly šance na prodej

Rezervace produktu se nemusí vyplatit

Poprosili vás případní kupující o rezervaci produktu? Nemusí se to vyplatit. Pokud máte více zájemců, má smysl prodat za nejlepších podmínek. Jestliže kupující váhá, může si to snadno rozmyslet. Pak by vám mohl zůstat prodávaný předmět doma.

Přidejte bonus

Určitě milujete u nákupů drobné pozornosti. Zákazníka je třeba zaujmout. Proto můžete využít i drobných bonusů, které vás nevytrhnou a kupujícího potěší.

K dětskému oblečení můžete přidat třeba ponožky nebo hračku.
Na bonus nezapomeňte upozornit už v titulku.

Promyslete způsob předání nebo odeslání

Popis produktu by měl obsahovat také informaci, jaké jsou možnosti předání zboží. Bude se jednat o osobní odběr nebo budete předmět posílat přepravní službou. Kdo bude platit přepravu?

S cizími lidmi je vhodnější se setkávat na neutrálním místě a nezvat k sobě domů.
Dbejte na bezpečnost a dobře si celou transakci zdokumentujte.

Už jste zkoušeli prodat zboží on-line nebo nakoupit již použité zboží? Jaké máte zkušenosti? Podělte se v diskuzi pod článkem.

Jak úspěšně prodat oblečení po dětech a jiné věci? Jde to rychle a efektivně!
4.1 (82.86%) 7 hlas[ů]


Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*