Všichni rodiče to znají. Potřebujeme dětem pod stromeček nebo na narozeniny dát i nějaký ten praktický dárek, ale i přesto bychom jim rádi udělali radost. Nejméně populární bývají mezi dětmi tolik známé „měkké dárky“, v nichž je většinou zabalený nový kousek oblečení. Máme pro vás několik rad, jak potěšit i v tomto případě.
Vsaďte na oblíbené pohádkové postavy
Ať už dítě potřebuje novou bundu, tričko nebo ponožky, není nic snazšího než se poohlídnout po výrobcích s oblíbenou pohádkovou postavičkou. Prakticky veškeří tvůrci známých pohádek a seriálů propůjčují obrázky svých hrdinů nejen na oblečení, ale i na hrnečky, hračky, batohy a spoustu dalšího zboží. Pokud tedy vybíráte jakýkoliv nový kousek oblečení, nejprve si udělejte průzkum na internetu či v obchodech, jestli se nedá sehnat s motivem Elsy z Frozen, Tlapkovou patrolou nebo Minnie.
Dívejte se na výrobky dětskýma očima
Jasně, že byste nejraději dceři koupili ten elegantní jednobarevný hnědý kabátek a synovi zase tu jednoduchou čepici v šedém odstínu. Co by si ale přály děti? Většina z nich ocení pestré barvy, zajímavé vzory, oblíbená zvířátka, ozdoby, barevné korálky nebo třeba netradiční zapínání. Zkuste někdy nekoukat na kupované zboží svýma očima, ale vžít se do svých dětí a pro jednou jim koupit to, po čem touží, a ne to, co byste schválili vy.
Kupte kousky, které mají děti rády
Většina dětí miluje například netradiční a heboučká pyžama. Zkuste tedy koupit dívčí pyžamo s volánkem nebo chlapecké pyžamo z oblíbeného plyšového materiálu. Nebo kupte zajímavé tričko s veselým motivem či mikinu v oblíbené barvě. Být obdarován ponožkami či spodním prádlem, je už pro děti opravdu velmi nezajímavé, protože tyhle věci oblečené ani nejdou vidět, a nemohou je tak předvést kamarádům.
Udělejte si dopředu nenápadný průzkum
Zkuste s dcerou či synem někdy na chvilku vběhnout do obchodu s oblečením a nenápadně sledujte, co je zaujalo. Nebo si jen všímejte, co vám ukazují venku na jiných dětech či kamarádech ze školky a školy. Tyhle postřehy vám pak mohou pomoc při příštích nákupech.