×
MotherClub.cz

5 ranních návyků, díky nimž budete vypadat a cítit se skvěle celý den

Žena v posteli se cítí dobře díky správné životosprávě

Naučte se probouzet do krásy. Máte-li odjakživa potíže s ranním vstáváním, vytvořte si ranní rutinu o pěti krocích, díky kterým se budete nejen cítit lépe, ale budete i mnohem lépe vypadat.

Pokud nepatříte mezi ranní ptáčata, váš pracovní den s největší pravděpodobností zahajuje budík, bez jehož pomoci byste vstát nezvládli. To, v jakém stavu odejdete z domu, ale ovlivní celý váš den. Zmačkané tváře a tmavé kruhy pod očima na atraktivitě rozhodně nepřidají. Poradíme vám, jak si ranní vstávání zamilujete.

1. Sklenice vody hned po probuzení

Každý dobře ví, že pitný režim je důležitý. Málokdo si však uvědomuje, že během noci tělo nepřijímá žádné tekutiny a ráno je tudíž dehydratované. To se může projevit mírnou bolestí hlavy, pocity malátnosti i výraznějšími vráskami v obličeji.

Prvním krokem hned po probuzení by proto měla být důkladná hydratace v podobě velké sklenice vody. Tento ranní zvyk nejenže doplní ztracené tekutiny, ale také pomůže rychleji nastartovat metabolismus a nový den tak začnete nejlepším možným způsobem pro zdraví i krásu.

2. Správná snídaně jako základ dne

Jako první si dopřejte opravdu výživnou snídani, která vám hned po probuzení dodá energii potřebnou pro celý den. Sladké cereálie, palačinky a koblihy nahraďte snídaní bohatou na bílkoviny a komplexní sacharidy.

Díky bílkovinám se budete cítit déle sytí, takže vás dopoledne nebudou trápit žádné špatné chutě. Vhodnou snídani představuje například vaječná omeleta se slaninou nebo tučný řecký jogurt. Nejste-li zvyklí snídat, skvělou alternativu představuje proteinový koktejl. Stačí smíchat prášek s vodou či mlékem a snídat můžete i po cestě do práce.

3. Místo kávy šálek zeleného čaje

Nechte si kávu pro chvilku po obědě a ráno dejte přednost pravému zelenému čaji. Zbavíte se tak ne zrovna příjemného ranního kávového dechu a svému tělu dodáte pořádnou dávku antioxidantů, které bojují s volnými radikály a zpomalují projevy stárnutí.

4. Ranní péče o pleť plná antioxidantů

Zdraví nebezpečné volné radikály se nachází všude kolem nás – včetně mnoha potravin. Také naše tělo si tvoří volné radikály. Antioxidanty proto hrají roli nejen ve zdravém jídelníčku, ale i při péči o pokožku.

Každé ráno věnujte své pokožce potřebnou péči a používejte kvalitní kosmetické přípravky obsahující antioxidanty, ale také vitamíny C a E, které rovněž pomáhají likvidovat radikály. Základem správné ranní péče je čistící přípravek, sérum, oční krém a denní krém s UV filtrem pro ochranu před škodlivým dopadem slunečních paprsků na kůži.

5. Dopolední cvičení podpoří spánek

Cvičení ráno, nebo dopoledne prokazatelně prospívá zdraví a kráse. I pouhá půl hodina ráno věnovaná lekci jógy, plavání, krátkému běhu či jízdě na kole se projeví na vzhledu pleti. Po ranním tréninku, osvěžující sprše a vydatné snídani bude hladší, vypnutější, mladistvější i zářivější. Nemluvě o tom, že ranní trénink zlepšuje kvalitu spánku.

Vytvořte si ranní rituál složený ze všech uvedených pěti návyků. Zpočátku bude těžké odolat vypnutí budíku a nepřidat ještě pár minut spánku. Jakmile ale zjistíte, jak skvěle se potom cítíte a vypadáte, rána si nakonec přece jen zamilujete.

Jak se Vám líbil tento článek?
Jak se Vám líbil tento článek?

Nejvíce vás zajímá:

Početí miminka:

Děti:

Zdraví:

Vaření pro děti:



Diskuse

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*